Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~natig | użytkownik

imię i nazwiskoN.G adresWałbrzych zarejestrowany01.05.2012 @13:20:02 ostatnio na stronie07.08.2017 @08:34:39



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty71 komentarze1150 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~ewuniatoja    15.07.2016 @21:49:56
Dziekuje
~bulinko    31.05.2013 @20:49:11
Dziekuje za odwiedziny
Miłego weekendu:D
~Melly05    30.05.2013 @14:20:45
z dłonią nic się nie stało, nie wiem co masz na myśli
~foremann    28.01.2013 @21:50:00
a dziękuję bardzo:D
_______
chciałbym odpowiednie dać rzeczy słowo,
lecz me słowa moich myśli wyrazić nie mogą
~ciemoszewska    27.01.2013 @13:51:29
dziękuję, ciesze się, że ci sie spodobało ; ))
_______
zapraszam do mnie na facebooka:
https://www.facebook.com/ciemoszewskaphotography
~PanIrek    22.10.2012 @16:21:44
masz blisko i tak tam teraz pięknie było.
~Pixelosis    20.10.2012 @14:45:39
super prace :0
~PanIrek    15.10.2012 @19:47:20
jeśli chodzi o te Twoje robótki to nie ma innego sposobu jak cierpliwa reklama gdzie się da. czasem trzeba dać, z czasem sprzedać, może do czegoś dołączyć
( do pary majteczek, czy szaliczka) w zaprzyjaźnionym sklepiku. Może w wolnej chwili wyskoczyć z torebką do większego skupiska ludzi. Ekspansywność i wiara w szczęście. Trzymam kciuki za powodzenie.
~Dibidip    15.09.2012 @13:14:31
Dziękuje
~kiniu8102    15.08.2012 @19:41:55
no tak miałęm nie dziekować badteeth: hehe
~kiniu8102    15.08.2012 @19:40:16
dzieki bardzo i pzdr i zapr [wszystko w skr]
~Kacha99    15.08.2012 @12:24:05
dziękuje
~paniemm    14.08.2012 @13:34:00
dzięki bardzo.
_______
`patrz oczyma, fotografuj sercem.
zapraszam do wchodzenia, lajkowania i komentowania
~dmarcin    13.08.2012 @17:34:07
dzisiaj oglądałem na spokojnie...fajne są te twoje zdjęcia
~martusia555    12.08.2012 @21:35:17
barzo piękne
~audiola    12.08.2012 @21:02:41
bardzo fajna galeria zwłaszcza scenerie, pozdrawiam
ps. na ostatnim zdjęciu prawie centralnie nad jaśniejszą częścią nieba jest plamka, pewnie na matrycy
_______
robię zdięcia dla przyjemności , może nie są rewelacyjne ale staram się (człowiek uczy się całe życie)
~AlutkaC    12.08.2012 @20:41:45
ok, ok
_______
100% Amatorki, ale miło jeśli się komuś podoba to co robię.
Fotografuję dla siebie i tych którzy dostrzegają piękno tam gdzie inni nic nie widzą!
-BASisko    12.08.2012 @20:36:09
Natka !! Na dach !!!
~AlutkaC    12.08.2012 @20:35:09
Witam. Dzięki za komentarz A skoro jesteś z Wałbrzycha to powiem że to przy podejściu na Waligórę, może wiesz gdzie..
Pozdrawiam
_______
100% Amatorki, ale miło jeśli się komuś podoba to co robię.
Fotografuję dla siebie i tych którzy dostrzegają piękno tam gdzie inni nic nie widzą!
-BASisko    12.08.2012 @20:33:42
Taki był .... przed chwilą !!
Zaraz dołożę jeszcze jedno dzisiejsze zachodnie niebko ..
-BASisko    12.08.2012 @20:27:38
To jeżówki są przesympatyczne !!! Nie dość że interesująca faktura , soczyste kolorki - to jeszcze przyciągają liczne owady !!
Dziękuję w imieniu jeżówki !!!
~mARTus93    12.08.2012 @19:33:26
Dzięki za komentarz!

Piękna galeria, genialnie potrafisz uchwycić klimat na fotografiach.

Pozdrawiam serdecznie
_______
El sueno de la razon produce monstruos...
~ZagubionaWeSniex3    12.08.2012 @16:30:01
Dzięki
_______
zapraszam na mojego facebooka: http://www.facebook.com/gosciniak.rysunki
~xdonciax    12.08.2012 @14:45:50
Dziękuje za komentarz
~ilDottore    12.08.2012 @14:30:32
Ja PS niespecjalnie lubię. Obecnie korzystam z ACDSee i jestem zadowolony.
1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt